קופירייטינג-לאתר-להבדיל-מקופרייטינג-לבלוג

מה ההבדל בין קופירייטינג לאתר לקופירייטינג לבלוג?


יש מי שיגידו שזה המקרה הקלאסי שבו הגודל כן קובע. מטבעם, פוסטים בבלוג, יכולים להיות ממש קצרצרים, סוג של הגיגים, רשימות קצרות וכד'. באתר אינטרנט שבו אין בלוג מובנה התוכן המשתנה הוא בדרך כלל בתוך חדשות או עמודי מאמרים.

  • אתר אינטרנט - ללא הגיגים


    עמודי מאמרים שמטרתם להציג עמדה מקצועית, אמירה מקצועית ומידע מקצועי לא יכולים לעשות זאת באמצעות הגיג דל מלל. אתרי אינטרנט שבהם ניתן למצוא בעמודי המאמרים - רשימת טיפים קצרצרה, או פסקאות שאינן מתחברות לכלל אמירה או הצגה לוגית של דברים - הם בדרך כלל אתרים שיותירו רושם פחות רציני על הגולש הממוצע. התחושה שהם ייצרו תהיה של חוסר מקצועיות. התוצאה תהיה פגיעה בתדמית הארגון, החברה או הגורם שאתר האינטרנט נועד לייצג אותו נאמנה ברשת.
  • אילוסטרציה - איש עסקים עומד על יד אחת ועניבתו משתלשלת כלפי מטה

    פוסטים מזמינים חדשנות, אומץ וכתיבה פחות מכופתרת


    אין זה אומר שפוסטים לא יכולים להיות ארוכים כאורך הגלות. אבל בדרך כלל, פוסטים הם קצרים יותר ופחות מחייבים.  גם בסגנונם ובמהותם בלוגים הם פחות מחייבים. בבלוג הגולש מצפה למצוא כתיבה שהיא יותר "זרוקה", פחות מוקפדת, פחות פוליטיקלי קורקט, יותר נועזת, חדשנית, אמיצה ופחות מחשבנת ומכופתרת.

    מכאן נגזר, שיכול להיות הבדל בין קופירייטינג לאתרי אינטרנט לבין קופירייטינג לבלוג, אלא אם כן הבלוג הוא התחליף לאתר אינטרנט. אם הוא בנוסף לאתר אינטרנט קיים, אז אפשר, ואם תשאלו אותי אז גם רצוי, להתפרע בו.

    חרות במרשתת

    בלוג הוא המקום לחרות כמעט מוחלטת, לחוצפה, לאי התחשבות בפסאדה ולאמירה ישירה של מה אתה חושב באמת על כל נושא שבעולם. הבלוגים הטובים ביותר הם הבלוגים הפחות נחמדים, אלה שמתריסים, מבקרים, נועצים מחטי וודו, נטפלים ומתעלקים. אל הבלוגים האלה נרצה לחזור. לבלוגים האלה נרצה להרשם. מהבלוגים האלה נבקש רסס (RSS ) ישירות אלינו.

    אתר האינטרנט הוא מקום לשמור פאסון.