קידום-אתרים-באמצעות-התוכן

קידום אתרים באמצעות התוכן

כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל. כולם רוצים להגיע לפחות לעמוד הראשון מתוך הנחה שהגולש הממוצע אינו חופר בגוגל ולא ירחיק לכת בחיפושיו לתוך העמודים הפנימיים. לצורך הקידום בגוגל, שוכרות חברות רבות שירותים מקצועיים של קידום אתרים. שירותים אלה מספקים בדרך כלל קידום ע"י שליטה באלגוריתמים ובקוד האתר, שתילת מילות מפתח בתוכו, הפעלת מודעות בתשלום (קישורים ממומנים) של גוגל (מה שנקרא Google Adwords ) והחלפת לינקים עם גופים אחרים. חלקם גם עוסקים ברישום במנועי החיפוש ובאינדקסים שונים ברשת. אבל מעטים יכולים לספק לכם את האיזון הנכון בין רייטינג גבוה ומיקום מתקדם בגוגל לבין השגת המטרות הראשוניות שלכם כמו: השגת גידול במכירות, יצירת נאמנות צרכנית, גלישות חוזרות באתר, רישום מנויים וכד'. על מנת להניע את הגולשים לפעולה צריך יותר ממיקום גבוה בגוגל.

  • הגולש כבר הגיע אליכם - ומה עכשיו?


    יש מספר משתנים שמשפיעים על כל אדם בדרך להנעה לפעולה. באינטרנט יש בהחלט חשיבות לנגישות האתר. חשוב להיות ממוקם גבוה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים - אבל זה בהחלט לא הכל. אם הגולש נכנס לאתר שלכם - והוא כבר "בתוך הרשת" - מה ייגרום לו להלכד?

  • מימוש הבטחה


    אילוסטרציה: מימוש הבטחה - 2 ברבורים שטים באגם ראש אל ראשקודם כל צריכה להתממש הבטחה מסויימת ברמת הרלוונטיות לתוצאות החיפוש. אם אתם יועצים למערכות תקשורת ממוחשבות, ותופיעו ראשונים בגוגל תחת המילים ייעוץ תקשורת, שבאמצעותן מחפש הגולש להגיע ליועצי תדמית ותקשורת (מדיה), הגעתם למקום הראשון במקום הלא נכון. התוצאה המיידית תהיה שאם הגולש נכנס לאתר שלכם - הוא יברח ממנו תוך שניה. תוצאת החיפוש פשוט איננה רלוונטית עבורו.
     
  • יופי ואופי


    אם הגולש נכנס לאתר והאתר עונה לצרכי החיפוש ברמת הרלוונטיות - ייכנסו משתנים חדשים  לחשבון, כמו: גרפיקה נעימה ומושכת את העין, התמצאות נוחה באתר, תנועה נוחה וסדר לוגי באתר, ובסופו של דבר, החשוב מכל: התוכן.

  • בית מרקחת של מילים


    מומחה בכתיבת תוכן לאתר אינטרנט אינו יכול להיות סתם קופירייטר שכותב באופן יצירתי. קופירייטינג לאתרי אינטרנט מזכיר יותר את שירת ימי הביניים, או חיים בתוך אמונה דתית. זו כתיבה שהחופש האמנותי שלה, מוגבל ע"י הרבה מאוד מרכיבים כמו: מילות מפתח, לינקים, כותרות, מקום, זכרון, הצורך בגלילת העמוד עם העכבר ועוד.

    קופירייטר לאתרי אינטרנט צריך להיות רוקח של מילים. אדם שמסוגל לעשות שימוש מושכל וחכם במילות מפתח ויחד עם זאת לשמור על עניין, רהיטות ותמציתיות. המינון בהחלט קובע.
  • השיעמום - האוייב מספר 1

     
    השיעמום אוייב מספר 1 - אדם משחק בסוליטר כשרגליו מונחות על השולחן
      אם אתם נעזרים בחברת קידום אתרים ששתלה מילות חיפוש מתאימות בכמות מספקת באתר שלכם - ייתכן שתצליחו להתקדם משמעותית במעלה תוצאות החיפוש בגוגל, אבל התוכן באתר שלכם יהיה בלתי קריא לחלוטין.

    השעמום הנובע משתילה לא מושכלת של מילות חיפוש באתר, יפיל על הגולשים תרדמה, וחיש קל הם יעברו לגלוש במקום מעניין יותר. כתיבת תוכן נכונה היא תנאי הכרחי להנעת הגולשים לפעולה בכיוון שמהאתר אליכם ולא מהאתר החוצה.